tisdag 21 december 2010

 Igår var det träning med hela familjen på friskis. Skönt att röra på fläsket. Besök av mamma gjorde micro-knäck med polkagris och åt hemgjord pizza .

Idag har jag och Klara varit själva. Vi vakna halv sju sen åt vi frukost jag macka och risgrynsgröt och damen fick välling. Sen somna hon uppe på mig i soffan. Mysigt. Det brukade hon bara göra när hon var mindre.

Lekte en stund och läste bok och sjung.
Klara sov en liten stund.
Klara åt lunch. Vid 12 kom brorsan förbi vi åt gårdagens pasta. Pratade skit i soffan och drack kaffe.
Jag och lilldamen tog en prommis till biblioteket. Hon sov gott tills vi nästan var hemma. Lämnade tillbaka böcker och lånade 6 nya. Babyböcker gillar hon verkligen att titta i och lyssna på när jag läser för henne.

Lekte med henne och hade de mysigt. Lagade lasagne. Klara tittade på. Johan kom hem, Klara blev jätteglad. Hon har väl vant sig vid att han är hemma nu.

Vi åt mat och Klara fick välling av Johan lite senare. Klara somna vid kl 19. Tittade lite på tv och gick och slängde sopor. Förberedde inför morgondagen. Ska ju jobba ons tors innan julafton. Roligt men pirrigt. Kommer verkligen sakna Klara. Och JOhan också men på ett helt annat sätt.

God natt och tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar