tisdag 14 december 2010

Bilbesiktning och relationsinformation!

Så där nu har vi ätit frukost hela familjen. Kaviarmacka yoghurt kaffe juice vitamin. Klara fick fruktgröt med katrinplommonpure.

Klara sover och johan är på sitt jobb och fixar lite med bilen innan besiktningen idag kl 10:55.
Han skulle tvätta den, spänna handbromsen och byta vindrutetorkare. Hoppas den går igenom som förra gången. Våran 740.

Behöver köpa nåt till julklappsbytet.. hmm 100:- och ska passa alla. Lurigt att komma på något.

Relationsinfo på BVC med någon familjerådgivare kl 15:00 Det känns väldigt bra. Det är ju så lätt att tappa bort varandra i denna kärleksfulla-kaosaktiga-barn-karusell man lever i. Vill så gärna investera i bra verktyg för att klara det så bra som möjligt. Vill att vi ska hålla ihop i vått o torrt, i med och motvind!

Känner att varje dag blir mer och mer värdefull nu. Lyxigt att vara hemma tillsammans. Jag tar ut semester och Johan är pappaledig, hela december är vi tillsammans. Känns så härligt att Johan och Klara får en chans att komma varandra närmare. Älskar min lilla familj över allt annat på denna jord. Tack för att jag finns och får vara en del av allt detta som jag har omkring mig!

Kvällen kommer troligtvis tillbringas hos Maud och Håkan i hökåsen, för Jenny fyller 30 i dag! Måste hitta på något att ge henne. Finns ju mycket nu när de äntligen fått köpa ett hus. Jag är så glad för deras skull.
Vet ju själv nu efter nästan ett år att det är sån frihet att ha sitt eget. Njutning på alla sätt. Ja förutom lövkrattning som jag inte är jätte road av, kan jag väl erkänna. Men bara känslan av att detta är vårat. Mitt Johans och Klaras. Här vilar våran framtid. Bland buskar träd och växthus.

Känner mig oerhört tacksam idag för allt jag fått i mitt liv! Kort och gott KÄRLEK.

Nej nu ska jag mumma upp mig och borsta tänderna, och se till att göra nåt kul/vettigt innan lilldamen vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar