söndag 12 december 2010

Måste bara! ritch ratch..

...klockan går klockan går! snart lucia 13:e december.  tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp taaaaaaaapp.. snart jul åh va kul. måste köpa nåt till klaris... lära-gå-vagn och knoppig boll. ingen annan ska ha nå... och ville de ha nå, skulle de int få nå! bara min lillfisa ska få. hon är bäst! ingen protäst!

 borde nog städa snart! ammnings-hårstrån pryder mitt hem som den hårigaste ryamattan.. måste åtgärdas! måste, måste vilket stressigt ord... va då måste, tänk om ja inte vill da? ja då skiter ja väl i de...men hallå då äter ju klara upp damm/hår. de går inte MÅSTE tydligen ändå. ha ha!! jag får inte bestämma över nåt inte ens hjälplösa hårstrån...

Ska försöka träna i morgon tror ja! känns som ja är i ett bra flow nu! Mitt liv ska bli hälsosammare! Klara måste få ha en frisk o stark mamma som kan bära henne i ur o skur! Måste verkligen tvätta håret i morgon! jag som köpt nytt shampoo o inpackning borde veta bättre....

Lägeskoll!
Stod i kön på grytan och framför mig stod en tjock, illaluktande man med spretigt skägg och mysbyxor, handlade majonäs och tekakor !! IG = icke godkänd

Hälsosam ska jag vara! ska inte bli som majonäs-mannen! urk- burk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar